Ombar revisited

ombar Green Tea & Lemon

Tror minsann att jag hittat en ny favorit bland Ombarsen :)

Tidigare om Ombars här.

~ av eanie på 16 februari 2013.

12 svar to “Ombar revisited”

  1. Låter som något jag måste hålla utkik efter :) köpte lovechock idag för andra gången och deras choklad har blivit min nya favorit :)

    såg att du fyller år så jag passar på att säga grattis! kram

  2. Får du tag på Lovechock i Sverige, eller har du varit ute på resa? Klart, internet möjliggör ju det mesta också =)

    Tack för grattningen, och vill bara säga så fin din blogg är! Jag är just nu jättedålig på att läsa och kommentera bloggar (och blogga) så jag har haft uppehåll, men hoppas komma tillbaka framåt sommaren när mina studier lugnar sig. Så just nu hänger jag mycket på instagram. Finns du där också?

  3. nä, jag vandrade in på hälsokosten :D hittade den iof även på råvarubutiken så där ska jag beställa fler :)

    tack, detsamma får jag säga till dig! :) läser dina bloggar så gott som varje dag :)

    åh, vad pluggar du!? jag känner igen det där med att inte riktigt ha tid, samma här i perioder men just nu är det lugnt med plugg i någon vecka innan det blir lite hektiskt igen :/

    Nej, jag har inte instagram :)

    önskar dig en fin fortsättning på söndagen samt en fin helg :) kram

  4. Kul att fler och fler sorter dyker upp i Sverige!

  5. sv: åh, vad roligt det låter :) jag var inne på att bli bibliotekarie ett tag men så blev det en annan utbildning, men kanske i framtiden :)
    vad handlar din uppsats om?

    ja, instagram är en bra inspiration och det känns som att det har ersatt bloggarna lite grann :)

    önskar dig en fin helg :) kram

  6. åh, vad spännande och intressant det låter :) om jag får läser jag den gärna när du har opponerat?!

    nja, det är på sätt och vis inom hälsa jag läser. jag läser just nu en utbildning i statsvetenskap som handlar väldigt mkt om hur landstingen styr sjukvården samt en del kring juridiken, ansvar och liknande som rör vården. jag tror dock att det blir en utbildning inriktad på hälsa/psykologi framöver då jag känner att det är mer jag än det jag läser nu :)

  7. Sv: åh, vad snällt, ser fram emot att få läsa den :)
    jag håller med om att det finns mkt spännande man kan läsa på universitetet :) har du jobb klart eller ska du söka när uppsatsen är klar?:)

    hoppas att du har haft en fin helg!? såg på instagram att du hade köpt en ny groddlåda, är den från cult design?! :)

    du får ha en fin start på vecka 10! kram

  8. sv: nej, jag har varken twitter eller instagram men man kan ju följa andra över nätet :)

    okej, hoppas att du får ett jobb efter din examen :) Har du något ”drömjobb” som du helst skulle vilja ha? :)

    Gick det bra med groddandet? Jag tänkte ge mig på att grodda nu till helgen, funderar på linser eller mungbönor. funderar även på att baka groddbröd sen när studierna har lugnat ner sig lite. har du bakat det?

    Du får ha det fint!

  9. Jag fick och åt en så god raw-choklad häromveckan. Nu letar jag med ljus och lykta efter vad det kan ha varit. Minns inte märket, men det stod happiness inside på förpackningen. Fikon och mandel, mmm. <3

  10. Vad heter du på instagram? :)

  11. Köpte den här chokladen idag (alltså ombaren) och ser med förväntan fram emot att testa den :)

    Du får ha en fin fortsättning på helgen :)

  12. Svarar hos er!

    Chikladen Tina är ute efter ovan: lovechock!

    M: Vad tyckte du om chokladen?

Kommentera

 
