Rawfoodbaren öppnar i Göteborg

Det här ser ju hemskt spännande ut. Får bli Göteborgsbesök i höst, tror jag bestämt!

~ av eanie på 24 augusti 2012.

4 svar to “Rawfoodbaren öppnar i Göteborg”

  1. Oh, TACK för tipset!!
    Det här ska jag absolut titta in när det har öppnat!
    :)

  2. Jag hoppas också få chans till ett besök. Älskar när det dyker upp nya rawfoodställen.

  3. Om du inte redan varit och besökt dem, be dem ändra sin adress till den korrekta stavningen. Det heter Viktoriagatan med k. Intet annat. Lite frustrerande att de stavar med c då jag skulle mäta avståndet från centralstationen…

  4. Hoppas att du kom dit ändå! Isf var det besöksvärt? Jag har en bra bit dit, så kan tänkas att du når dem snabbare om du mailar dem om felstavningen.

Kommentera

 
