Råa kokoskakor

Vi har varit en runda i Stockholm på minisemester, och gjort, ätit och druckit en massa spännande. Bl a var vi på Söder och på Goodstore, och köpte då (bl a) dessa smarriga kokoskakor. Det skulle rent av kunna vara sådana här. Supersmarriga!

~ av eanie på 05 juni 2012.

5 svar to “Råa kokoskakor”

  1. […] I Stockholm fick jag också äntligen chans att smaka Svensk Kombucha som ännu inte verkar gå att få tag på här nere i Skåne. Den bryggs och lagras för hand i Stockholm, men förhoppningsvis kommer den att göras tillgänglig i hela landet snart. Extra trevligt med svenskproducerat och kombuchan var dessutom väldigt god, så god att jag gärna smakat ytterligare smaker utöver den med jordgubb-mynta. Mer om kombuchan och företaget här. GillaGillaBli först att gilla […]

  2. NÄMEN! Det är ju mina cookies!! (Jobbar på Goodstore). Vad glad jag blir att du tyckte om dom!! :DD

  3. Jamen jag tänkte väl det :) De var jättegoda! Precis lagom stora (eller små) kokosbitar.

  4. kokos är en stor favorit, måste testa!

  5. Ja, det ångrar du nog inte :)

Kommentera

 
