Trevlig nyhet: Raw food-matkassen

För en vecka sedan trillade det in ett mail med en mycket trevlig nyhet: RawFooShop.se och Living Light börjar med matkasse: raw, och som jag förstår det vegansk sådan. Jag mailade dem med lite praktiska frågor som inte framgick av hemsidan i samband med att mailet kom, men tyvärr har jag inte fått något svar. Vi får hoppas att det innebär att de fick mycket att göra pga stort intresse.

Raw food-matkassen kan man som det ser ut nu beställa till 2 eller 4 personer, med 5 kompletta måltider var eller varannan vecka, för leverans eller avhämtning i t ex Malmö. Just nu specialerbjudande på vissa av alternativen. Läs mer här.

~ av eanie på 02 februari 2012.

8 svar to “Trevlig nyhet: Raw food-matkassen”

  1. Hurra!

  2. eller hur! först veganska matkassen vad jag vet, och raw dessutom. mer sådant! =)

  3. Livet blir bara enklare och enklare för oss raw foodisar :DD

  4. Hej,

    Vi är tre studenter som studerar Service Management vid Helsingborg Campus, Lunds universitet.

    I dagsläge skriver vi vår B-uppsats som handlar om Raw Food som livsstil och hoppas att du kan hjälpa oss.

    Finns det möjlighet att kunna intervjua dig om Raw food?

    Vi ser fram emot ett positiv svar.
    Med Vänliga Hälsningar,
    Tara, Danni, Alfred

  5. Nej men GUD vad roligt! Vad glad jag blir när jag ser sådant här! Det skulle vara bra för mig som inte äter så särskilt mycket alls av raw food men vill prova; alla ingredienser hem till dörren och recept att använda mig av :) Blir nog svårt i Växjö dock…

  6. Tara, Danni, Alfred: så trevligt att ni är intresserade av raw food! jag är just nu ute och reser, men om det finns möjlighet att genomföra intervjun skriftligen, maila frågorna t ex, ställer jag gärna upp. ni når mig på eaniegreenie @ gmail . com

    Alexandra: det står att de har leverans i hela landet, även om jag inte vet exakt hur, var osv. Kolla hemsidan om du är sugen på att testa!

  7. Malin: äntligen! :D

  8. […] food långt borta, till raw food väldigt nära: i en matkasse på väg till ditt hem. Jag skrev för inte så länge sedan om att Raw food shop och Living Light skulle börja leverera råa matkassar, och jag har sedan dess […]

Kommentera

 
