Gott nytt 2012

Så skönt ändå med ett helt nytt år. Ett oskrivet blad, en chans att testa något nytt. Eller fortsätta på något välfungerande gammalt.

Jag ser på besöksstatistiken att det är ovanligt mycket folk som surfar runt på eaniebloggen, och kanske är det t o m lite nytt folk, nyfikna på raw food? Jag tänkte i vilket fall ta tillfället i akt och sända ut lite bloggkärlek till omvärlden och tipsa om ett antal av de raw food-inspirerade bloggar jag själv läser. Det är både svenska och utländska, helraw och blandad kompott åt det hälsomedvetnare hållet. Håll tillgodo, och tipsa gärna om jag missat några av era favoriter!

Tips från er som ser mycket intressanta ut:

~ av eanie på 04 januari 2012.

8 svar to “Gott nytt 2012”

  1. Åh, en tackar för kärleken! Den går åt båda håll :)) Jag gillar http://www.veggie-wedgie.com/ även om hon uppdaterar allt för sällan!

  2. Tack vännen! Jag fick några nya trevliga bloggtips och själv vill jag gärna lägga till http://www.choosingraw.com/ Inspirerande vegan och raw blogg.

  3. Malin: Härligt :D Tusen tack för länken, ny för mig så ska bli intressant att botanisera.

    J: Tack för länken! Jag har hört om den man nog aldrig själv varit där, så kanon. Avser bada i grönt och skönt under januari =)

    Jag uppdaterar inlägget med era tips, tack!

  4. Thank you so kindly for listing me along with all the other wonderful bloggers:)
    Happy New Year!

  5. Any time, Julie! Love your blog =) Happy 2012!

  6. ÅÅÅ, kärlek och goda nya möjligheter!

  7. Jag tackar för länktipsen! Jag har precis börjat nosa på veganskt och tänker helt klart prova lite raw food också, då är det skönt att ha duktiga människors tips att luta sig mot! Dina tips såklart, och andras :)

  8. Härligt Alexandra! Jag ökar också min raw-andel nu under januari, behövs lite extra energi så här mitt i vintern :)

Kommentera

 
