Bokspaning: Food For Thought

I bokhandeln häromdagen sprang jag på Blueberry Lifestyles livstils- och kokbok Food For Thought som kommit ut under hösten. Jag hann bläddra lite i den och konstaterade att den både är snygg och fullspäckad med fakta och recept. Den såg mycket intressant ut och hamnade genast på önskelistan. Kanon i väntan på (förhoppningen om) en Blueberrybutik här nere i södern.

Boken är skriven av Ulrika Holm och utgiven av Bladh by Bladh.

~ av eanie på 03 december 2011.

7 svar to “Bokspaning: Food For Thought”

  1. Den ser väldigt trevlig ut måste jag säga, ska hålla utkik efter den och smygbläddra lite nästa gång jag är i stan ;)

  2. Spännande! Alltid kul med nya böcker som handlar om raw och annat matnyttigt. Kanske får hamna på årets önskelista även hos mig?

  3. Ja, jag blev mycket sugen på denna. Ganska stor sak också, som Voltaires Salig blandning. Definitivt värt en koll vid nästa bokhandelsbesök!

  4. jag har den och den är helt underbar! verkligen värd att köpa till sig själv eller/och ge bort i julklapp :D

  5. Kul att höra! Gillar du, så tror jag att jag kommer att gilla också :)

  6. Jag har köpt den och den är AWESOME!

  7. Jag hörde detsamma från Fru Fruktsallad, så nu är jag ännu mer sugen på den (fölsedag comming up) =) Kul att höra!

    Och kul att se livstecken från dig, Mikkan! We miss you <3

Kommentera

 
