Raw Food House Malmö

Jag har gått och väntat på officiellt öppningsdatum för Malmös nyaste och första renodlade (som jag förstått det) raw food-ställe öppnar: Raw Food House på Friisgatan (8, tror jag), och nu äntligen verkar det vara dags. Inget exakt datum i dagsläget, men ‘inom två veckor’ enligt hemsidan! Längtar? Nejdå.. ;)
Här kan du läsa mer.

Foto lånat från Raw Food Houses hemsida.

~ av eanie på 29 mars 2011.

6 svar to “Raw Food House Malmö”

  1. Åh vad jag ser fram emot premiären! :-) Malmö rockar som råstad ju!

  2. Och med underbara Linda vid rodret så kan inte det bli annat än succée!

  3. Fruktsallad: Me too! Mindre än en vecka kvar, uppdaterat 31/3!

    Sanna: Det låter lovande! Jag känner bara till henne flyktigt från Greenroom, men har fullt förtroende :)

  4. Hej kära ni.
    på torsdag öppnar vi upp raw food house i malmö. dörrarna öppnas och pappret som täcker rutorna rivs bort! kom in och njut av våran awesome raw food mat och känn lugnet i våra fina lokaler!

  5. Yay! Räkna med oss!

  6. Jättekul !!!
    Äntligen, har saknat dig i Skanör.
    Vi ses snart.

Kommentera

 
