New year, new you?

Ett helt sprillans nytt år, tjugoelva. 365 nya dagar – 362 idag – att fylla. Med vad? Med vem? Ja, det är ju det som är det fina. Det bestämmer vi själva, vardag, men extra mycket vid nyår, tycker jag.

Hur mitt 2011 ska se ut har jag inte riktigt tänkt ut än, men jag tror att det kommer att bli bra. Så länge lever jag på resterna av 2010 – bokstavligt talat, som i fallet med den här rödkålsburriton, gjord på allehanda grönsaksrester och med tomatsalsa och guacamole. Vissa rester är värda att ta tillvara på.

Gott 2011!

~ av eanie på 04 januari 2011.

Ett svar to “New year, new you?”

  1. Otroligt vacker och inspirerande blogg då jag är väldigt nyfiken på rawfood. Är det ok att jag länkar dig? Kram, karma & kärlek

Kommentera

 
