Vinnare!

Grattis Maja! Du vann lottdragningen, så ett mail är strax på väg till dig angående dina adressuppgifter så att jag kan skicka.

Tusen tack till alla som deltog i julkalendern, antingen ni bidragit med recept, kommentarer eller bara följt. Det var ett kul och inte minst gott projekt att driva. Jag har upptäckt flera (för mig) nya bloggar och ätit massor smarrigt :)

Hoppas att ni alla har det gott därute i mellandagarna! Jag återkommer med en sammanställning av samtliga recept. Den skulle varit gjord och publicerad strax före helgen, ärligt talat, men tiden sprang iväg och det blev omöjligt. Men förhoppningsvis har ni antingen själva följt med under vägs, och/eller så kan en sammanställning vara till nytta ifall någon tittar in till kommande jul.

~ av eanie på 27 december 2010.

6 svar to “Vinnare!”

  1. Tack för ditt engagemang med den fina julkalendern! Jag som säkert många andra har fått massa inspiration:)
    Hoppas du haft en fin jul och får en god fortsättning!

  2. Tack själv, Helena! Kul att ha haft dig på besök. Jag har fortfarande inte släppt din rocky road. Får se om jag kan hitta en ursäkt till att göra den snart ;)

  3. Tack för en jättefin julkalender!!! Jag ser fram emot vinsten, hihi, ska bli supergott!!

  4. SUPERGOTT!! Tack så mycket!!

  5. Vad kul att de föll i smaken! Bra godis att börja nya året med också kanske :)

  6. […] 4, 2011 by matikvadrat Jag vann utlottningen på Eanie´s blogg, alla som bidragit till hennes Raw food julkalender och alla som kommenterat densamma var med i […]

Kommentera

 
