From all of us, to all of you

Då, mina vänner, var det snart dags att dra igång julen här på eaniebloggen. Jag har fått smarriga bidrag från en massa fina bloggar och bloggare, vars recept det ska bli kul att testa. Det blir mycket av ert och lite av mitt, mycket juligt och lite annat, mycket nytt och lite gammalt, mycket recept och lite annat blandat. En spännande julklappssäck.

Vi ses imorgon!

ps. Om någon av er som skickat in recept vill veta mer exakt när de kan tänkas dyka upp så hör bara av er.

pps. Om någon ännu inte skickat in men känner att de vill vara med går det bra att maila mig recept fortfarande. Jag har ev någon liten reservlucka som annars fylls med mina recept eller eskapader. Maila mig på eaniegreenie (@) gmail (.) com. Läs mer här.

 

~ av eanie på 30 november 2010.

3 svar to “From all of us, to all of you”

  1. Ser fram emot julkalendern! :-)

  2. SPÄNNANDE!

  3. Vad kul det ska bli, jag varit slö när det gäller raw food ett tag och det märks både i kroppen och knoppen, så jag ska låta mig inspireras ordentligt nu!!! :D

Kommentera

 
