eanies råa julkalender

Så trevligt att så många hört av sig och vill bidra till en rå julkalender på ett eller annat sätt! Jag kan redan nu konstatera att projektet är genomförbart, men jag tar mer än gärna emot fler recept och tips. Läs mer här om du undrar vad jag snackar om…

Så nu är det officiellt, det blir en raw julkalender, tack vare er. Dessutom är jag så bortskämd att jag har en begåvad bror som ställt upp (igen) med en finfin logga till kalendern. Galet snygg, tycker jag, om jag får vara så skrytsam.

Men, december är ännu ett par veckor bort, och här ska inte smygstartas, så jag ska idag utöver att presentera loggan bara göra ytterligare lite reklam: Om du vill bidra med recept eller gästinlägg till min råa julkalender är du hjärtligt välkommen att maila mig på eaniegreenie (at) gmail (.) com. Jag kommer att vara internetfri ett par dagar nu, så jag besvarar mail och kommentarer när jag är uppkopplad igen framåt mitten av veckan. Trevlig helg så länge!

~ av eanie på 13 november 2010.

4 svar to “eanies råa julkalender”

  1. That is such a wonderful and fun idea! I can’t wait to see what everyone comes up with! :-)

  2. Gooo Eanie!!

  3. hej eanie!
    jag vet att jag skulle höra av mig angående din kalender. jag har haft fullt upp den sista tiden så jag har inte hunnit göra något nytt, men du får gärna ta det du tycker verkar gott på min blogg :) kramkram

  4. Hej Molly! Det går precis lika bra. Då tar jag mig en titt hos dig och väljer ett par favoriter! Så många att välja från… :)

Kommentera

 
