Envis sommardyrkare

Hello peeps,

hur är stämningen och känslan ute i landet? Fortfarande sommar och semester, eller tillbaka på arbetet och ser framemot höst?

Själv kämpar jag för sommarkänslan. Det är svårt när höstkataloger och tidningar med hösttema börjar trilla in i brevinkastet och jackor skyltas i butikerna, att inte känna sig jäktad. Jag som inte ens haft semester än! Neeej! Vänta lite på mig, jag är inte riktigt redo för höst…

Därför håller jag på att snickra på ett förläng-sommaren-tema till nästa Raw food-utmaning. Är det någon som känner sig sugen?

~ av eanie på 04 augusti 2010.

Kommentera

 
