Grattis Jenny!

Jag hittade en slumptalsgenerator på Random.org och fick fram nummer 4, vilket enligt mina anteckningar innebär Rå bovetegröt med blåbärsmjölk, så grattis till Jenny! Jag har mailat dig angående din postadress.

Man kan klistra in en bild på slumptalsgeneratorn som visar resultatet – jag har sett det göras – men det övergick mitt förstånd hur, så jag har tyvärr ingen proffsig graf att visa. För vackra bilder hänvisar jag istället till gårdagens sammanfattningsinlägg. =)

~ av eanie på 03 maj 2010.

5 svar to “Grattis Jenny!”

  1. Åh, vad glad jag blir!!! :-)

  2. Instämmer i gratulationerna!

  3. Grattis, Jenny! Jag är inte ett dugg avundsjuk, grrrr…

    Aanie, på tal om utmaningar, har du något gott recept på gång till Råkost.se?

  4. Stort grattis till Jenny! Jag är till skillnad från Christer ganska avundsjuk ;)

    Hur funkar det nu? Blir det fler utmaningar? Bestämmer ”vinnaren” nya temat eller vara Eanie chefo?

  5. Du ställde frågan just som jag snickrade på ett utmaningsinlägg =)
    Som envåldshärskare tog jag mig friheten att välja ett nytt tema själv:
    https://eaniegreenie.wordpress.com/2010/05/05/raw-food-utmaningen-plockat/

    Hoppas det faller någon (många!) i smaken =)

Kommentera

 
