Nytt bidrag i frukost-utmaningen

Då tänkte jag att det kunde vara dags med en sammanfattning av utmaningen igen. Sedan sist har ytterligare bidrag kommit in: Maria har komponerat en raw food-macka som ser väldigt smarrig ut:

Mer om raw food-mackan kan ni läsa på bloggen Töm skafferiet, där Maria dokumenterar sina experiment och äventyr i strävan att tömma både skafferi, kyl och frys på skåpmat. En hel del raw food och annat spännande. Kul skåptömmarutmaning som nog fler kunde behöva göra. Och med syftar jag inte på egna gamla alger eller skumma superfoods som jag bara ‘behöver’ köpa jämt. Nejdå.

~ av eanie på 21 april 2010.

4 svar to “Nytt bidrag i frukost-utmaningen”

  1. Alla frukostar set toppen ut och jag önskar att jag fick äta dom varje morgon. Jag följer ditt råd och deltar med min älsklingsfrukost/mellanmål/snack.http://foodandthecitysthlm.blogspot.com/2010/04/om-jag-var-en-rawfoodtjej.html

  2. Glömde säga att även om bilden inte är utav bästa kvalitet får du gärna använda den om du vill.

  3. Yay, Vad kul att du vill vara med! Ser gott ut. Jag får så många bra tips genom den här utmaningen! :)

  4. Kul att du gillar det. Visst är det så, att få inspiration av andra är det allra bästa, kanske med själva bloggandet över huvudtaget.

Kommentera

 
