eanie på Chokladorama.se!

Jag har fått en förfrågan från skaparna av chokladsajten Chokladorama, som jag själv följer och har hänvisat till i inlägg ett par gånger, om jag vill dela med mig av det jag skriver om raw choklad genom dem. Det känns ärofyllt och som en omissbar chans att öka kännedomen och intresset för raw choklad, så det kunde jag inte annat än glatt tacka ja till! Mina inlägg finns sedan i torsdags att läsa bland de övriga chokladbloggarnas där.

~ av eanie på 20 februari 2010.

5 svar to “eanie på Chokladorama.se!”

  1. Grattis! Vad roligt!

  2. Kul! Grattis!

  3. Tack! Det känns bra med en ursäkt att fortsätta provasmakandet =D

  4. Vill du göra lite reklam?

    rakost.blogspot.com/p/lanka-hit.html

    Krams!
    CB:t

  5. Gud vad roligt! Grattis :)

Kommentera

 
