En butik full av raw choklad…

…kan det vara sant?! Oooh yes. Check dis and drool. En dryg vecka för leverans och inte farligt dyrt porto heller. Beroende på hur mycket man beställer så klart… ;)

Raw Chocolate Shop

~ av eanie på 07 oktober 2009.

2 svar to “En butik full av raw choklad…”

  1. Tack för tipset. Ska kolla om man kan wholesala genom dom annars kommer vi att ha en del av dom chokladena som ombar, rawliving och en del amerikanska också… vilka har du testat? Vilka är bra? Kan du inte blogga om det?

  2. Booja Booja Raspberry Truffles är urläckra (jag älskar choklad-hallon i kombo), deras Ecuadorian helt ok.
    De raw-tryfflar jag smakat har generellt sett varit mkt godare än raw-chokladkakorna, som jag ännu inte hittat någon jag gillat jättemkt. Ärligt talat har jag tyckt bäst om den rawchoklad jag gjort själv, om man får vara så oförskämd. Men det är säkerligen bara en smaksak och jag har inte gett upp jakten än. Jag har en osmakad Ombar som ligger hemma och väntar, och i UK ska det raggas mer. =) Fråga om favoriter på er blogg: choklad är ett hett ämne och det lär finnas gott om åsikter..

Kommentera

 
