Unstoppable

Mest YouTube-grej från mig på sistone, men den här kan man ju bara inte låta bli att bli glad av. Visst rycker det i både ben och smilband? =D Happy Monday!

~ av eanie på 08 juni 2009.

2 svar to “Unstoppable”

  1. Blev så jädrans glad av att titta på det här klippet. Helt suveränt hur en människas förmåga att bara vara sig själv och ha roligt drar med omgivningen på ett kick. Att fixa ett dansparty på 3 minuter måste banne mig vara rekord!

    Det här kan vi lära oss av, eller hur?

  2. Javisst är han skön, killen?! Kul du gillade klippet! Jag hittade det precis när jag behövde rycka upp mig, och det räckte =)

    det som verkar som en galen idé när en person gör det kan bli en bra idé när fler och fler hoppar på. vi kan behöva lite dansparty här oxå =)

Kommentera

 
