♥ Brighton

Jag önskar ofta att jag var i Brighton, UK (när jag inte önskar att jag var i NYC). Inte för att jag misstrivs här (tvärtom), men det är en sådan härlig stad, med mysiga minnen. Lite extra saknar jag Brighton just nu när det är den årliga Brighton Festival och Brighton Festival Fringe, där Kate Magic Wood (of Raw Living) håller en food demo på söndagen 17e maj. Jag får följa händelserna på hennes blogg istället. Längst ner kan ni se ett videoklipp från lanseringen av hennes bok Raw Magic. Hon är så Brighton =)

FoodiesBrighton

~ av eanie på 15 maj 2009.

2 svar to “♥ Brighton”

  1. Strålande!!! Får mig att vilja skaffa boken och rosa hår :-)

  2. om man följer hennes blogg kan man få ännu mer hemlängtan. många fina bton-foton och mycket crazy hair =)

Kommentera

 
