Ny svensk receptbok!

Love Raws e-bok

Ni har säkert sett det själva redan, men annars kommer här för ovanlighets skull en köpuppmaning från mig: Love Raw-Karolina är färdig med sin e-bok. Fattigmånad pga semester, men vänta en HEL vecka? Kan man klara sig på 200 pix till den 27e? Ja, det får gå. Jag kan grodda…

~ av eanie på 21 april 2009.

2 svar to “Ny svensk receptbok!”

  1. ”Jag kan grodda”…! Oj.. Kanske tog lite för högt pris på boken.
    Hoppas du får stor glädje av den.

    All the best sister <3
    /Karolina

  2. haha, nej då, det tycker jag inte. bara jag som var fattig p g a semester tidigare i månaden. mitt eget fel, men det var resan värd =)

Kommentera

 
