Halvvägs

När är bokrean officiellt över, så att jag kan avgöra om jag klarade mitt bokrea-köpstopp? Inte så stor risk att jag faller dit nu en månad in i vilket fall, känner inte alls för att köpa böcker. Jag jobbar istället flitigt på mitt nyårslöfte (bl a, läser lite annat också vid sidan av), som innebar att läsa de sista av mina olästa böcker som jag vid årsskiftet ägde/lånat. 14 st. Inkluderar inte sambons böcker. Vi läser helt olika saker och att ge sig på samtliga hans vore rent ut sagt hiskeligt. Han skulle säga detsamma om mina.

7 är utlästa, och 7 återstår. Halvvägs!

~ av eanie på 21 mars 2009.

Kommentera

 
