Bra start på veckan

TwitterJag vet att ni inte tror mig, eller är det att ni bara inte vill – inte en ny grej till att uppdatera! – och jag tänker inte tjata (alltför mycket), men det är där (här) jag kommer att reflektera över veckans utmaning istället för att göra massor av bloggginlägg här. För er som fortsätter vara Twitter-skeptiker men ändå vill följa mina upptåg har jag – eftersom jag är så glad och tacksam för mina läsare – ordnat så att mina senste tweets syns längst upp i högermarginalen här på bloggen. Finns du redan på Twitter? Lemme know!

~ av eanie på 16 mars 2009.

Kommentera

 
