Follow me on twitter…

Well, då var det dags även för mig, efter ha varit tveksam i månader nu (en grej till?!). Har nyligen börjat tweeta (det är bara att ge med sig, Twitter intar Sverige under året, trust me), så om du vill följa mig där finns jag på den här adressen: http://twitter.com/eaniegreenie.

Twitter logoär en miniblogg-tjänst där du snabbt och lätt kan följa vänner (och kändisar) genom små korta uppdateringar (inte ett nytt Facebook, det här fyller en annan funktion. Klicka på Watch a Video-knappen om du vill se hur du använder tjänsten). Jättestort i USA bl a. De har även möjlighet att få/skicka tweets till/från mobil vilket jag inte tror vi i Sverige kan än, men som sagt jag är brand new, så rätta mig gärna om jag har fel. Jag har inte så många bekanta där ännu så just nu följer jag Stokes, Knowler, Phyo och Sarma bl a. Anmäl dig så kan jag följa dig! Go on, go on, go on! =) Nu ska jag ta en snöprommenad.

~ av eanie på 02 februari 2009.

Kommentera

 
